fbpx
hoe werkt het

Hoe werkt het

Met slimme geautomatiseerde Google Ads behalen we jouw doelen!

hoe werkt het

Fase 1

In de eerste 30 dagen worden jouw campagnes gebouwd, ingericht en activeren we alle settings. In deze periode zal je account data genereren die we in fase 2 nodig hebben om je account te optimaliseren.

Aanmelden

hoe werkt het

Tijdens jouw aanmelding bereken we het benodigde Google ads budget. Dit is afhankelijk van het aantal conversies dat je wenst. Om marketing automation in te zetten hebben we volume nodig. Hoe meer traffic hoe beter we kunnen bepalen welke bezoekers het best zijn.

Intake

hoe werkt het

In het intake formulier vragen we je het hemd van je lijf. Alle relevante informatie hebben we natuurlijk nodig om jouw campagne naar ongekende hoogten te brengen.

 

Bouwen

hoe werkt het

We maken een nieuw Google Ads account en richten deze in volgens de Hagakure methode. Als je al een Ads account hebt gebruiken we uiteraard de data uit je bestaande account. Je huidige account word gepauzeerd. Waarom?

Meten

hoe werkt het

Meten is weten! We zorgen ervoor dat de door jouw gewenste conversie ook meetbaar is. Hiervoor richten we Google Tag Manager in en gebruiken we GA4 (Google Analytics 4), zorgen we dat Call tracking werkt, en maken we een heatmaptracker aan.

Aanmelden

Tijdens jouw aanmelding bereken we het benodigde Google ads budget. Dit is afhankelijk van het aantal conversies dat je wenst. Om marketing automation in te zetten hebben we volume nodig. Hoe meer traffic hoe beter we kunnen bepalen welke bezoekers het best zijn.

Intake

In het intake formulier vragen we je het hemd van je lijf. Alle relevante informatie hebben we natuurlijk nodig om jouw campagne naar ongekende hoogten te brengen.

Bouwen

We maken een nieuw Google Ads account en richten deze in volgens de Hagakure methode. Als je al een Ads account hebt gebruiken we uiteraard de data uit je bestaande account. Je huidige account word gepauzeerd. Waarom?

Meten

Meten is weten! We zorgen ervoor dat de door jouw gewenste conversie ook meetbaar is. Hiervoor richten we Google Tag Manager in en gebruiken we GA4 (Google Analytics 4), zorgen we dat Call tracking werkt, en maken we een heatmaptracker aan.

hoe werkt het

Fase 2

Automation = leren. Door dagelijks te leren kent Google je bedrijf steeds beter. In deze periode (dag 30-60) leert systeem elke dag van de resultaten van gisteren. Na 60 dagen kent Google je bedrijf door en door en weet het precies wie jouw potentiële klanten zijn. We sturen aan op data, niet op emotie. Google vertelt ons wie jouw klant is, en wanneer deze klaar is voor conversie.

Leren

hoe werkt het

Met onze marketing automation tools leren we Google precies wie jouw beste klanten zijn. Vervolgens laten we Google op zoek gaan naar klanten die dezelfde signalen hebben en tonen de advertenties ook aan die doelgroepen (Audiences)

Analyseren

hoe werkt het

Dagelijks analyseert het algoritme alle data en vergelijkt dat met data van o.a. concurrenten. De automation zorgt ervoor dat de 'best practices' worden doorgevoerd. 

Observeren

hoe werkt het

Onze ervaren Google Ads Experts observeren de data en de resultaten. Zo kijken we naar de belangrijkste trigger points zoals impressies, kliks, ctr, engagement rate, conversies, ad-teksten, keywords, Quality scores en nog veel meer.

Optimaliseren

hoe werkt het

Automation = leren! Dat betekent dat we continu bijsturen op basis van de data. Niets gaat vanzelf en het algoritme is zeker geen 'set-and-forget' methode. 

Leren

Met onze marketing automation tools leren we Google precies wie jouw beste klanten zijn. Vervolgens laten we Google op zoek gaan naar klanten die dezelfde signalen hebben en tonen de advertenties ook aan die doelgroepen (Audiences)

Analyseren

Dagelijks analyseert het algoritme alle data en vergelijkt dat met data van o.a. concurrenten. De automation zorgt ervoor dat de 'best practices' worden doorgevoerd. 

Observeren

Onze ervaren Google Ads Experts observeren de data en de resultaten. Zo kijken we naar de belangrijkste trigger points zoals impressies, kliks, ctr, engagement rate, conversies, ad-teksten, keywords, Quality scores en nog veel meer.

Optimaliseren

Automation = leren! Dat betekent dat we continu bijsturen op basis van de data. Niets gaat vanzelf en het algoritme is zeker geen 'set-and-forget' methode. 

hoe werkt het

Fase 3

In deze periode (dag 60 - 90) worden campagnes door ons ge-finetuned. We optimaliseren je campagnes, breiden ze uit en zorgen ervoor dat ze maximaal renderen. In de periode hierna zullen we maandelijks deze werkzaamheden uitvoeren om ervoor te zorgen dat de automation maximaal presteert op basis van jouw wensen.

Automation

hoe werkt het

De data die in de afgelopen 60 dagen is gegenereerd geeft de automation tools veel informatie. Onze Google experts zorgen ervoor dat de tools de juiste settings krijgen.

Beheer

hoe werkt het

Het beheer van campagnes is zeer belangrijk. We bouwen de campagnes continu uit en gebruiken daarvoor alle middelen die Google ons geeft. Dit met als doel om het maximale rendement te behalen.

Bijsturen

hoe werkt het

Onze Google Ads experts sturen iedere 2 weken jouw campagnes bij. Door continu veranderende omstandigheden is dit één van de meest belangrijke taken.

Rapporteren

hoe werkt het

Wekelijks ontvang je een melding van het rapport van afgelopen week. Deze tref je aan in je persoonlijke omgeving op onze website. Maandelijk zal jouw vaste accountmanager je in een persoonlijke call (Google meet) bijpraten over de prestaties, en mogelijke kansen.

Automation

De data die in de afgelopen 60 dagen is gegenereerd geeft de automation tools veel informatie. Onze Google experts zorgen ervoor dat de tools de juiste settings krijgen.

Beheer

Het beheer van campagnes is zeer belangrijk. We bouwen de campagnes continu uit en gebruiken daarvoor alle middelen die Google ons geeft. Dit met als doel om het maximale rendement te behalen.

Bijsturen

Onze Google Ads experts sturen iedere 2 weken jouw campagnes bij. Door continu veranderende omstandigheden is dit één van de meest belangrijke taken.

Rapporteren

Wekelijks ontvang je een melding van het rapport van afgelopen week. Deze tref je aan in je persoonlijke omgeving op onze website. Maandelijk zal jouw vaste accountmanager je in een persoonlijke call (Google meet) bijpraten over de prestaties, en mogelijke kansen.

hoe werkt het
hoe werkt het

Eenvoudige prijzen

Just keep it simple! Of je nu een klein of groot budget hebt, we werken met één vaste fee per maand.

Lead generatie

Geschikt voor:

499,-

/ maand

exclusief marketing budget ( klikkosten van Google)

  • Onbeperkt aantal keywords
  • Onbeperkt aantal advertenties
  • Doelgroep targeting
  • Incl. Performance Max
  • Incl. Display & Youtube
  • Incl. Calltracking
  • Realtime rapportage
  • Vaste Google account manager

E-commerce

Geschikt voor:

Je wilt graag meer verkopen via je online winkel. Dit betekent dat jouw klanten op je website kunnen afrekenen via de checkout pagina.

v.a.

599,-

/ maand

exclusief marketing budget ( klikkosten van Google)

  • Onbeperkt aantal keywords
  • Onbeperkt aantal advertenties
  • Doelgroep targeting
  • Incl. Google shopping
  • Incl. Performance Max
  • Incl. Display & Youtube
  • Realtime rapportage
  • Vaste Google account manager

Veel gestelde vragen

Het activeren van je abonnement is heel eenvoudig. De eerste keer betaal je het abonnement via iDeal of creditcard. Daarna word telkens na 30 dagen het abonnement opnieuw automatisch geïncasseerd.

Nee, we houden er niet van om ergens aan vast te zitten.

Wel is het zo dat AI automation zich moet inleren om tot bepaalde prestaties te komen. Om je te laten ervaren wat wij voor je kunnen betekenen hebben we 90 dagen nodig. Gedurende de eerste 90 dagen is het abonnement daarom niet opzegbaar, daarna is het mogelijk om maandelijks op te zeggen.

Opzeggen is heel eenvoudig: in je account druk je op de knop annuleren. Het abonnement stop dan aan het einde van de periode waarin je opzegd.

Jazeker! 

We bouwen onze AI gestuurde campagnes in jouw eigen account. Dit doen we om 2 redenen.

  1. We willen geen aanpassingen doen in je bestaande campagnes want als je het abonnement wilt annuleren dan vinden we dat je direct verder moet kunnen gaan met je eigen campagnes zoals het was.
  2. Het algoritme kan heel goed gebruik maken van de huidige data in jouw Google ADs account. Hierdoor kan het systeem sneller leren, wat ten goede komt aan de prestaties.

Natuurlijk! Als Google Ads partner werken wij 100% transparant, en houden ons aan de regels die Google aan een partner stelt. 

Je ontvangt daarom ‘lezen’ toegang tot het nieuwe Google Ads account.

De reden dat je ‘lezen’ toegang krijgt is omdat we natuurlijk het AI algoritme niet willen verstoren met ongewenste aanpassingen. Met ‘lezen’ toegang kan je wel alles inzien natuurlijk.

Uiteraard!

We gebruiken jouw eigen GA4 (Google Analytics 4) daarvoor. 

Heb je geen GA4, dan maken wij deze uiteraard voor je aan, en ook hier heb je toegang tot alle data.

Het enige dat je eventueel moet doen is de GTM (Google Tag Manager) container code koppelen, als je dit nog niet gebruikt.

Geen paniek! Als je niet weet wat dat is helpen we je, het is echt heel eenvoudig.

Google heeft niet in ieder land een oplossing om telefonische oproepen te meten. Dit heeft te maken met de AVG wetgeving. De oplossing is via Call tracking oproepen meten.

Het werkt simpel: iemand die via een advertentie op je website komt ziet een ander tel nummer. Dit nummer is uiteraard doorgeschakeld naar jouw telefoonnummer zodat je nooit een oproep mist. De doorschakeling word vervolgens gemeten als conversie in de rapporten en helpt het algoritme te begrijpen welke persoon in de ‘contact’ modus is.

Calltracking zit standaard in ieder lead abonnement.

Jazeker! 

In jouw persoonlijke account op onze site kan je realtime alle prestaties volgen.

Op basis van deze resultaten word er door ons bijgestuurd en hebben we samen met jou overleg.

Liever een Google AI expert spreken?

Wil je meer weten of heb je vragen over onze werkwijze of mogelijkheden?