Hoe werkt het

Met slimme geautomatiseerde Google Ads behalen we jouw doelen!

Alles begint met jouw bedrijf aanmelden.

Stel je voor dat jouw Google Ads campagnes worden aangestuurd door de data die Google dagelijks genereerd. De experts van AdBrains zorgen ervoor dat jouw campagnes volledig geautomatiseerd worden weergegeven en jouw bedrijf op het juiste moment, bij het juiste publiek te zien is.

aanmelden van jouw bedrijf

Official
Google Partner

Vertel ons over jouw bedrijf, product of dienst.

Jij kent jouw bedrijf, jouw markt, jouw klanten. Jouw input is daarom de basis voor ons gezamelijk succes!

aanmelden van jiouw bedrijf

Wij maken de beste Google ads campagne.

Met jouw input en onze kennis van Google Ads maken we het verschil. Zou het niet geweldig zijn als jouw advertentie precies bij de juiste klant met de juiste intentie getoont wordt? En dat volledig gestuurd door de Google Data?

Dat is precies wat wij voor je doen! 

google kent je bedrijf steeds beter

Door dagelijks te leren kent Google je bedrijf steeds beter.

Automation = leren. Het geautomatiseerde systeem leert elke dag van de resultaten van gisteren. Na 90 dagen kent Google je bedrijf door en door en weet het precies wie jouw potentiële klanten zijn. 

Meer leads, meer verkoop, minder kosten, dat is waar wij voor zorgen.

google kent je bedrijf steeds beter1

Controleren.

De experts van AdBrains controleren de automation resultaten. Daar waar nodig sturen we bij. We sturen aan op data, niet op emotie. Google verteld ons waar jouw klant is, en wanneer deze klaar is voor conversie.

Altijd op de hoogte.

Je wilt natuurlijk weten hoe het gaat. We bezorgen je wekelijks & maandelijks onze real-time rapporten (die je iedere dag van de maand kunt inzien natuurlijk) waarin alle cijfers & statistieken te zien zijn.

Op basis van jouw wensen en resultaten sturen we steeds bij. En dat doen we iedere maand voor een vaste prijs.

Bovendien zal je vaste account manager je maandelijks even bijpraten over de vorderingen van jouw Google ads prestaties.

ready to go

Lead generatie

Geschikt voor:

129,-

/ maand

exclusief marketing budget ( klikkosten van Google)

E-commerce

Geschikt voor:

Je wilt graag meer verkopen via je online winkel. Dit betekent dat jouw klanten op je website kunnen afrekenen via de checkout pagina.

249,-

/ maand

exclusief marketing budget ( klikkosten van Google)

Veel gestelde vragen

Door de reken-tool te gebruiken op onze website kan je uitrekenen wat de maandelijkse kosten zullen zijn inclusief je Google advertentie budget.

De eerste keer betaal je het abonnement via iDeal of creditcard. Daarna word telkens na 30 dagen het abonnement opnieuw geincasseerd.

Nee, we houden er niet van om ergens aan vast te zitten. Wel is het zo dat het systeem zich moet inleren om tot bepaalde prestaties te komen. Om je te laten ervaren wat adbrains voor je kan betekenen hebben we 90 dagen nodig. Gedurende de eerste 90 dagen is het abonnement daarom niet opzegbaar, daarna is het mogelijk om maandelijks op te zeggen.

Opzeggen is heel eenvoudig: in je account druk je op de knop annuleren. Meer niet. Het abonnement stop dan aan het einde van de periode waarin je opzegd.

Nee. En dat doen we om 2 redenen.

  1. We willen geen aanpassingen doen in je bestaande account want als je het abonnement wilt annuleren dan kan je direct verder met je eigen account zoals het was.
  2. Het algoritme  heeft ongeveer 90 dagen nodig om zich in te leren. Het is beter om een volledig nieuw Google Ads account daarvoor te maken dan aanpassingen te moeten maken in bestaande accounts.

Natuurlijk! Als Google Ads partner werkt adbrains 100% transparant en alles is in te zien in het account dat wij voor je aanmaken.

Je ontvangt daarom ‘lezen’ toegang tot het nieuwe Google Ads account.

De reden dat je ‘lezen’ toegang krijgt is omdat we natuurlijk het algoritme niet willen verstoren met ongewenste aanpassingen. Met ‘lezen’ toegang kan je wel alles inzien natuurlijk.

Dan kan zeker! Maar dan moet je wel de nieuwe GA4 (Google Analytics 4) geactiveerd hebben. Dit is noodzakelijk omdat dit een nieuwe manier van meten is, waardoor het algoritme beter kan leren wie je potentiële klanten zijn. De oude Google Analytics stop overigens ook op 1 july 2023.

Heb je geen GA4, dan maken wij deze uiteraard voor je aan, en ook hier heb je toegang tot alle data.

Het enige dat je eventueel moet doen is de nieuwe GTM (Google Tag Manager) container code koppelen. Geen paniek! Als je niet weet wat dat is helpen we je, het is echt heel eenvoudig.

Google heeft niet in ieder land een oplossing om telefonische oproepen te meten. Dit heeft te maken met de AVG wetgeving. De oplossing is via Call tracking oproepen meten.

Het werkt simpel: iemand die via een advertentie op je website komt ziet een ander tel nummer. Dit nummer is uiteraard doorgeschakeld naar jouw telefoonnummer zodat je nooit een oproep mist. De doorschakeling word vervolgens gemeten als conversie in de rapporten en helpt het algoritme te begrijpen welke persoon in de ‘contact’ modus is.

Jazeker! 

Wekelijks ontvang je een weekrapport met daarin de belangrijkste data t.o.v. de vorige week.

Maandelijks ontvang je een maandrapport met daarin de belangrijkste data t.o.v. de vorige maand.

Overigens ontvang je ook ieder kwartaal een rapport met daarin de data t.o.v. het vorige kwartaal.

Liever een van onze marketing experts spreken?

Wil je meer weten of heb je vragen over onze werkwijze of mogelijkheden?