logo adbrains
e-commerce

Aanmelden voor E-commerce

Je wilt meer verkopen via je website? Dan ben je hier op de juiste plek!

Geef hieronder jouw dagbudget en het aantal gewenste verkopen op.

Twee kolommen
Verticaal
Horizontaal
E-commerce
Summary
Naam Totaal
"{{getWooProductName}}" is toegevoegd aan je winkelwagen
Heb je een promotiecode?
Promocode Verberg Toon

Veel gestelde vragen

De hoogte van jouw Google Ads budget is van verschillende factoren afhankelijk. Zo is de gemiddelde klikprijs in jouw branche, hoeveel concurrenten er zijn en of je landelijk of lokaal wil adverteren van invloed op de klikprijs.

Daarom is het slimmer om een dagbudget te hanteren zodat wij op basis hiervan het systeem laten inleren.

We sturen de campagnes aan op een minimum van 3% conversie. Dat betekent dat we minimaal 3 gerichte conversies willen behalen uit iedere 100 bezoekers. In de praktijk zien we dat na verloop van tijd dit percentage zelfs groeit.

Uiteraard sturen we naar verloop van tijd bij zodat we meer conversies voor hetzelfde ( of een lager) budget kunnen behalen en zodoende het conversie percentage ook omhoog gaat.

Jazeker! Dit is alleen niet mogelijk vanaf aanvang, omdat het systeem nog moet inleren. na gemiddeld 90 dagen kunnen we gaan sturen op ROAS.

Natuurlijk! In het aanvangsformulier word je gevraagd wat een conversie mag kosten. voorbeeld: je wilt nieuwe klanten een contactformulier laten invullen op je website. Voor iedere potentiele klant heb je €10,- over.

Dit betekent dat we het systeem vertellen dat we zo veel mogelijk conversies willen hebben, maar dat ze niet meer dan €10,- mogen kosten. Google gaat vervolgens op zoek naar de klanten die hieraan kunnen voldoen. 

Ook deze setting is bij aanvang nog niet mogelijk. Het systeem moet zich de eerste 90 dagen inleren.

e-commerce

Vertrouwd door al 450+ tevreden gebruikers

Van een lokale schilder, tot aan e-commerce bedrijven. De marketing automation van Google werkt voor iedereen.

0

%

Toename in leads
0

%

Toename in sales
0

%

Besparing in kosten

Liever een van onze marketing experts spreken?

Wil je meer weten of heb je vragen over onze werkwijze of mogelijkheden?Â