Conversie Optimalisatie
Hoe converteren jouw website bezoekers? Zet je genoeg website bezoekers om in leads en sales? Als je het niet zeker weet of als het antwoord “niet zo best” is, ben je bij Adbrains aan het juiste adres.



gemiddelde besparing in budget met behoud van resultaat
Verhoog het aantal leads met hulp van Adbrains
Als je nauwkeurig het aantal website bezoekers wilt bijhouden die leads of sales worden, heb je drie dingen nodig: een agency dat ervaring heeft met conversie-optimalisatie, een goed opgezet en geconfigureerd website-analyseplatform zoals Google Analytics 4 (GA4) en een call tracking service met dynamische nummervervanging bijvoorbeeld met Qooqie.
Verspil geen advertentiebudget door bezoekers naar een website te sturen die niet kan converteren!
door de alleen al de interface van je website te verbeteren, kan je de conversieratio’s met 200% – 400% verhogen!
Wij helpen bedrijven sneller en groter te groeien

Data Gedreven Strategie
Laat geautomatiseerde advertenties het werk doen.

Real-Time Rapportage
Rapporten zijn real time in te zien. Zo ben je altijd op de hoogte van je prestaties.

Slimme
Campagnes
Met machine learning & AI gestuurde campagnes de beste resultaten.

Slimme Campagnes
Met machine learning & AI gestuurde campagnes de beste resultaten.
Waarom conversieratio's belangrijk zijn.
De bezoek-naar-lead-conversieratio van je website is een van de meest veelzijdige en belangrijke statistieken in online marketing. Het is cruciaal voor allerlei marketingbeslissingen, van hoeveel je moet investeren in verschillende online marketingstrategieën zoals SEA en SEO tot het bepalen van de effectiviteit van traditionele campagnes zoals radio- , tv- en print reclame. Je kunt een vraag als “moet ik meer geld uitgeven aan webverkeer niet intelligent beantwoorden?” of “wat kan ik me maximaal veroorloven per klik te betalen?” tenzij je precies weet welk percentage van jouw site bezoekers leads of verkopen worden.
Wat is conversie ratio?
Een conversieratio is het percentage website bezoekers dat een specifiek doel (een zogenaamde conversie) van het totale aantal bezoekers voltooit. Een conversie kan van alles zijn, van het invullen van een contactformulier tot het afronden van een aankoop.
Liever een Google expert spreken?
Wil je meer weten of heb je vragen over onze werkwijze of mogelijkheden?
- Google gecertificeerde marketing experts
- Powered by AI
- Machine Learning Google Ads
- Officieel Google Partner