Gratis Google Ads Audit
Met een Google Ads Audit checken wij de belangrijkste 55 onderdelen. Laat je adviseren of en hoe het beter kan!
Je bent hier waarschijnlijk om één van deze drie redenen.
Je hebt een Google Ads account dat:
- een puinhoop is
- je campagnes niet presteren
- door een bureau word beheerd maar je ontevreden bent
Als je niet in één van deze drie categorieën valt dan wil je waarschijnlijk toch dat je jouw Google Ads-prestaties nog beter worden.
Hoe dan ook, Google Ads is tegenwoordig een geavanceerd systeem dat aangestuurt word door algoritmes en niet zo eenvoudig is te beheren. Weten waar je naar verbeterpunten in jouw campagnes moet zoeken is ongeveer hetzelfde als weten welke knop je moet drukken op een bedieningspaneel met 100 knoppen.


gemiddelde conversie stijging na optimalisatie

We bekijken jouw doelen
Succesvolle advertentiecampagnes beginnen met duidelijk omschreven doelen. Je kunt alles doen wat geadviseerd wordt en toch Google Ads-conversies (en ROI) missen als je geen doelen hebt of deze door elkaar haalt.

We bekijken je prestatie trends
Voordat we in de technische details duiken willen we eerst je trendlijnen begrijpen. Hoe zijn de prestaties? Zijn deze veranderd en in welke periode? Hiervoor kijken we naar een periode die minimaal 30 dagen is, omdat er anders niet genoeg gegevens zijn om echt significante conclusies te kunnen trekken.



gemiddelde besparing in kosten

We checken je Account organisatie
Een Google Ads audit zegt niets als er niet naar de account organisatie en structuur word gekeken. Alle campagnes moeten een logica hebben die het gemakkelijk maakt om budget toe te wijzen en te weten wat je doet. Als de accountstructuur chaotisch is, zijn de resultaten en het beheer van de account meestal ook chaotisch.

We bekijken of de basis in orde is
We bekijken of je de meest belangrijke elementen gebruikt, en of je deze ook echt goed inzet. Van Remarketing tot Performance Max campagnes en van Video tot Display ads.
focus je op de juiste zoekwoorden?
Gebruik je de 'hagakure' methode?
Meet je de juiste conversies?
Gebruik je de juiste ad-extensies?
Heb je de juiste biedstrategie?
Gebruik je audience targeting?


We bekijken de statistieken die ertoe doen
Ten minste één van deze statistieken zou de belangrijkste focus moeten zijn:

We checken de belangrijkste meetpunten
Om te weten of je campagne goed of slecht presteert kijken we naar de belangrijkste statistieken:
- Klikfrequentie (CTR)
- Kosten per klik (CPC)
- Vertoningsaandeel
- Engagement score



meer conversies na 90 dagen automation

We bekijken jouw automation instellingen
Als het goed is heb je veel taken geautomatiseerd:
- Keywords toevoegen & verwijderen
- Advertentie headers aanpassen
- CPA aanpassen
- Geoptimaliseerde Ads rotation
- Biedings strategie
- Doelgroep bereik
Ja, ik wil graag GRATIS en Vrijblijvend een Google Ads Audit laten uitvoeren!
Liever één van onze marketing experts spreken?
- Google gecertificeerde marketing experts
- +15 jaar ervaring
- Officieel Google Partner