logo adbrains
leads

Aanmelden Leadgeneratie

Je wilt meer leads ontvangen? Dan ben je hier op de juiste plek!

{{ thankYouPage.title }} {{ thankYouPage.description }}
{{ thankYouPage.order_title }} {{ getOrder.orderId }}
Twee kolommen
Verticaal
Horizontaal
Leads
Overzicht
Naam Totaal
"{{getWooProductName}}" is toegevoegd aan je winkelwagen

Veel gestelde vragen

Het minimaal benodigde dagbudget voor Google is €20,-. Dit is noodzakelijk om een aantal verschillende campagnes te kunnen maken die voldoende dag budget hebben om zo veel mogelijk klikken te genereren. 

Het algoritme heeft namelijk wel impressies/klikken nodig om te leren wie je meest ideale klant is.

Jazeker! Dit is alleen niet mogelijk vanaf aanvang, omdat het systeem nog moet inleren. Na gemiddeld 90 dagen kunnen we gaan sturen op ROAS (maar liever nog op POAS).

Natuurlijk! In het aanvangsformulier word je gevraagd wat een conversie mag kosten. voorbeeld: je wilt nieuwe klanten een contactformulier laten invullen op je website. Voor iedere potentiele klant heb je €10,- over.

Dit betekent dat we het systeem vertellen dat we zo veel mogelijk conversies willen hebben, maar dat ze niet meer dan €10,- mogen kosten. Google gaat vervolgens op zoek naar de klanten die hieraan kunnen voldoen. 

Ook deze setting is bij aanvang nog niet mogelijk. Het systeem moet zich de eerste 90 dagen inleren.

Google heeft niet in ieder land een oplossing hiervoor beschikbaar. Zo kan je in België wel via Google telefonische contacten meten, maar in Nederland niet. Dit heeft te maken met de AVG wetgeving. Wij bieden hiervoor een oplossing en is in de prijs inbegrepen.

leads

Vertrouwd door al 450+ tevreden gebruikers

Van een lokale schilder, tot aan grote e-commerce bedrijven. De marketing automation van Google werkt voor iedereen.

0

%

Toename in leads
0

%

Toename in sales
0

%

Besparing in kosten

Of stuur een email

Liever een Google AI expert spreken?

Wil je meer weten of heb je vragen over onze werkwijze of mogelijkheden?